På tur till Götet..

Trotsade min smärta och åkte bil upp till Göteborg.
Barnen ska ju inte bli lidande av min sjukdom, mer än vad de redan blir.
Glada och med fika i den nya bilen begav vi oss iväg.
Vädret var med oss, kanske lite för kallt.
Väl uppe stuvade vi in grejerna på hotellrummet. Gothia towers brukar det bli när vi är i Göteborg. Kanske dax att byta..
Gick upp på avenyn och skulle fika, då var vårt favorit ställe flyttat. Typiskt! Orkade inte leta vart. Började bli hungriga så det slutade med Pizza Hut. De hade god glutenfri pizza där som jag kan rekommendera.
Gick en liten tur på stan innan vi gick upp på hotellet för att vila innan Liseberg. Där firade vi Halloween med några vänner till oss. Barnen åkte karuseller och hade kul. Det var kallt men jätte mysigt.
På kvällen när vi skulle ta oss till hotellet kunde jag knappt gå. Värken av att ha stått och gått hela dagen i kylan, kom som ett brev på posten..Inte kul. Smärtan tilltar dag för dag och inget hjälper verkar det som.
Det är nog bara att gilla läget..
Bytade om och satte oss i en av barerna en stund på hotellet.
På morgonen var det hotellfrukost, vilket alltid är gott och uppskattas av barnen. De tycker det är kul att själv gå och ta vad de vill ha.
Gothia har ett jätte bra utbud för allergiker. 
På vägen hem körde vi in om Varberg. Besökte Varbergsfästning. Vi hade kul i blåsten. Sen bar det hemåt.
Alla var helt slut efter dessa två dagar. Men för mig var allt värt det. Kämpar på..
Får i veckan några tabletter som ska lindra inflammation i kroppen så jag hoppas det ska bli lite bättre.
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hellesallto.blogg.se

Om att ha fibromyalgi. Kost till bättre hälsa. Min vardag. Lite frisyrtips. Hem Smått och gott.

RSS 2.0