Lackar mot jul

Julen börjar närma sig. I år har jag redan hunnit baka 2 omgångar med pepparkakor och lussebullar. Det har varit mycket julfikande.
Sonen har fyllt år och nu har vi också haft lucia.
Lucia firade vi i Vellingekyrka. Väldigt stämningsfullt. Min dotters kör sjöng och lussade. Det är något fint och speciellt att besöka kyrkor i juletider.

Har börjat jobba 50% sedan november.   Arbetar i en sko affär. Kanske inte det bästa när man har fibromyalgi. Har värk, men hoppas att det blir mindre efter hand. 

I helgen ska jag försöka fixa lite mer inför julen och bara njuta av denna tiden på året.
(null)

(null)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hellesallto.blogg.se

Om att ha fibromyalgi. Kost till bättre hälsa. Min vardag. Lite frisyrtips. Hem Smått och gott.

RSS 2.0