Tur till Ullared

Min vännina frågade mig i torsdags kväll om jag ville åka med till Ullared. Hon hade inte varit där tidigare. Det var väl klart man "ställer" upp😃. Sagt och gjort. Jag gick upp 5:30 och drack kaffe med mannen. Han hade kokade lite extra åt oss. Jag tog med det så vi kunde dricka det på vägen upp.
Blev hämtad 6:20. Min väninnas dotter och dotters kompis följde också med.
Härlig morgon och humöret på topp.
(null)

Tyvärr sjönk humöret lite när man såg hur folk betedde sig inne på Gekås.
(null)

Där visade man ingen hänsyn till andra och Coronaviruset verkade inte existera i mångas värld. Ville dock inte förstöra stämningen så det var bara att försöka "hålla" avstånd så gott det gick.
Blev trots allt goa skratt och en massa inköp.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hellesallto.blogg.se

Om att ha fibromyalgi. Kost till bättre hälsa. Min vardag. Lite frisyrtips. Hem Smått och gott.

RSS 2.0